
Společnost má dlouhodobé zkušenosti v oblasti personální činnosti.
Společníci se pohybují v oblasti dočasného přidělení zaměstnanců od roku 1999, kdy byla firma STEER s.r.o.‚ založená.
Od roku 2012 se společnost STEER s.r.o. transformovala na STEER AGENCY, s.r.o. a je samostatným právním subjektem, který se zaměřuje na zprostředkování práce také outsourcing lidských zdrojů - ve všech výrobních odvětvích.
Počet zaměstnanců se neustále mění v závislosti na potřebách současných i nových odběratelů.

Úspěšnost umístění našich uchazečů o zaměstnání
Díky týmu spolehlivých koordinátorů, kteří zajišťují pravidelnou komunikaci mezi zaměstnanci naší společnosti a zástupci odběratelských organizací, případně personálními odděleními o aktuálních otázkách a požadavcích podniku se nám daří umisťovat uchazeče o zaměstnání víc jak na 85%.

Pokrytí požadavků firem hledajících zaměstnance
Naši koordinátoři zajišťují obsazování volných pracovních míst dle potřeb, pokynů nebo kritérií stanovených zákazníkem. Díky tomu se nám daří pokrýt požadavky firem téměř na 80%.
Společnost je řízena provozním ředitelem a koordinátory.
Ti zajišťují pravidelnou komunikaci mezi zaměstnanci naší společnosti a zástupci odběratelských organizací, případně personálními odděleními o aktuálních otázkách a požadavcích podniku.
Zajišťují obsazování volných pracovních míst dle potřeb, pokynů nebo kritérií stanovených zákazníkem.
Naše společnost uzavírá se svými zaměstnanci trvalé nebo dočasné pracovněprávní vztahy. Přidělení zaměstnanců je realizováno na základě §307, §308, § 309 §38 a §386 zákoníku práce.
Pro realizaci zakázky je vždy vyčleněn koordinátor, který je k dispozici pro operativní řešení provozních potřeb zákazníka, zaměstnanců i řešení vzniklých situací.
Tento pověřený pracovník agentury pak se svým týmem
jako jsou pracovníci náboru, finanční účetní a mzdová účetní pracuje tak, aby dokázal co nejlépe a nejpružněji plnit požadavky zákazníka i zaměstnanců.
Po celou dobu trvání spolupráce se zákazníkem je našim cílem poskytnout zaměstnancům servis zajišťující veškeré jejich potřeby související s výkonem prací a v maximální míře ve spolupráci se zákazníkem ovlivňovat pracovní výkon zaměstnanců, motivaci a stabilizaci zaměstnanců, jakost a kvalitu práce, bezpečnost práce, školení zaměstnanců, řešení potřeb či problémů vzniklých během provozu i řešení případné pracovní nekázně.